Vi gratulerar vi gratulerar vi gratulerar lilla Leah idag, ;)

Grattis till min lillasyster som fyller 1 år idag!
TJIIIHHHOOO! :DDD
DAMDAMDAM!


Hej iaf! ;)
Just nu sitter jag med ansiktsmask och har precis ätit frukost.
Ska tvätta av ansiktsmasken nu vid 10:30 för då har den suttit på i 10 minuter. (Y)
Efter det ska jag ta en dusch och sen välja dagens outfit!
Min mamma skulle köpt en speciell kräm till mig igår på maxi men så glömmer hon det så jag får ha på mig något annat då istället.
Bloggar mer senare!
Kanske kan ta något foto nu under kalaset också, men va inte säkra på att det kommer upp något! :P

Det här var veckans aniktsmask:




Denna skonsamma och djuprengörande mask av gurka är speciellt framtagen till problemhy, speciellt den besvärliga T-zonen.
Den avlägsnar smuts som täpper till porerna och ger huden en mjuk, fräsch och ung känsla.

Gör såhär: Tvätta ansiktet noga. Lägg på masken med fingrarna, undvik området kring ögon och läppar. Låt verka i 10 minuter. Dra loss masken.

Finns och köpa nästan överallt!
Rätt billigt också!
Jag har börjat använda en aniktsmask varje vecka nu så jag tänkte köra igång med veckans anisiktsmask och skriva lite om den.
Man kan också alltid göra egen ansiktsmask så jag tänkte att jag skulle prova det någon dag och sedan skriva om det i bloggen.

Det här inlägget kommer att hamna i tips ikonen hädanefter men nu eftersom att min syster fyller år så får det hamna på allmänt.

Ha en bra Fredag!
Hejdå! :D


Kommentarer
Postat av: josefine

vilket dagis går hon på? :) har nog sätt henne ;)

2011-04-27 @ 15:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0