<3

Hej!
Dagen har varit sådär.. rätt hyfsad iaf.

Lämnade in prao lappen och det var verkligen på tiden kan jag känna! ;o
Den skulle ju varit inlämnad i Torsdags.

Haha, inatt vaknade jag av mig själv, det var helt sjukt?
Jag vaknade av att jag hade en rejäl skrattattack! ;o
Så kontstigt att man kan vakna bara sådär av att man skrattar ihjäl sig.. jao.. heter man paula och är jag så är det väl inte så omöjligt. xd

Imorgon är det ögonoperation. Ska bli så skönt att äntligen få slippa koncentrera mig så mycket på mitt öga hela tiden.
Det mesta jag tänker på är på hur skönt det kommer att kännas när jag dansar! ;o
Men är ju verkligen nervös också.. men som min kära mamma sa " du gör ju det för ditt eget bästa"
så.. ja, det är väl så jag får tänka!

Bloggar KANSKE mer senare!

Big love/ paula, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0