:D

LOOOOOVEEE TILL DET FINA VÄDRET!
asså gud, det är så skönt att man kan gå ut utan jacka?
hahah, ;)
Snart är det valborg och det ska bli sjukt kul, har redan bestämt med vänner!

Det är inte skola imorgon heller vilket innebär att jag kan steka lite till!
Men dans äre, och det blir enormt kul eftersom att jag har saknat det så mycket.. :(

Idag var jag somsagt i stan, det blev att mormor också följde med mig, leah och mamma.
Det var myyysigt!
Hittade massa fint också som jag har fotat men inte överfört till datorn ännu så ni får nog inte se det. ;p

Hahah mamma sa "du ser ut som en modell" när jag satte på mig en av sakerna jag köpt plus ett par sjukt snygga sandaler med träklack typ?

Men nu ska jag bara chilla och sen se big brother, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0