I can feel the summer in the air.

GOODMORNING!
Jag vaknade tidigt idag,redan vid 5 i nio.. Men somsagt jag orkar inte lägga mig och sova igen.
Har nyligen öppnat mitt rumsfönster som jag alltid brukar göra när jag vaknar eftersom då blir rummet svalare och jag tycker det känns fräschare.
Idag tar jag dagen som den kommer. Ingenting bestämt faktiskt!
Så jag ska strax äta LITE frukost. (anledningen till att jag skrev "LITE" är för att jag verkligen inte tycker frukost är gott)
Efter frukosten ska jag ut och sola i trädgården, hahah jag har inte blivit röd alls, utan brun direkt! (Y)

Jaja, nu har jag nog inget mer och skriva.
Jag bloggar helt enkelt mer senare!


GAMMAL BILD! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0