Mer kläääder!

Kommer tyvärr inte att skriva var jag köpt kläderna utan det får ni som känner mig fråga på msn, facebook osv.
Nu tänkte jag visa ännu mer nytt! :D









Mina födelsedagspresenter:
2000 kr av pappa,adriana, matteo och emily (mina syskon).
1000 kr av mamma,leah (min lillayster på ett år) och henke.
500 kr av min farmor och farfar.
500 kr av min mormor och per.
300 kr av min gammelmormor.
200 kr till av någon som jag inte minns just nu ;$
Bankkort av mammi, henke och leah.
Smycken från Snö of sweden av min moster och kusiner och michael.
Träningslinne Casall av min farmor och farfar.
Beige/brun kofta av min farmor och farfar.
Väska med nitar på av mormor och per.
Rouge av mormor och per.
Linne av farmor och farfar.
Strumpor och underkläder av mamma,
Mascara av mamma.
Örhänge blommor av mormor och per.
Tunika/Blus av mamma.
Leggings av farmor och farfar.
Minns faktiskt inte mer ;o
Va kanske något till. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0