TJOOSAAAN!

Tjoheeej!

Hihih, klockan är 22:18 och jag har prao imorgon och eftersom att jag ska praoa på min dansskola så börjar jag inte förs klockan 15:00 (Y)
OCH DET INNEBÄR SOOOVMOOORGOOOON! JIIIPPIIIEEE!
Imorgon ska jag vakna upp i lugn och ro, sätta på mig en ansiktsmask, och ta ett bad. (A)
Myysiiigt va?
hihih ja, det tycker iallafall jag!

Har börjar planera lovet lite också nu..
Måndagen ska jag träffa Magda,
och Onsdagen Laura.
Sen ska jag träffa Natta också, fast det är nu på Fredag!
Yesbox, sen saknarjag myyy så vi ska träffas har jag bestämt nu! (Y)

Men pusshej, nu ska jag titta tv och sen sova!

btw. jag fyllde ju år igår, berättar vad jag fick och så imorgon!
Kommer även bilder från praktikdagen också imorgon kväll någon gång! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0