2

Min morgonrutin!

Hahahah, den är helt sjuk!

Ställer klockan på 07:00 för att jag TROR att jag hinner!
men grejen är den att jag kommer inte upp förs tio över 7.. heh ;$
då rusar jag upp och ner och gör en good frukost, jag är faktiskt noga med min frukost!
kanske gör en video imorgon så ni får se hur en god frukost ser ut hemma hos mig!
Sen sitter jag oftast och äter frukost rätt länge och tittar på vakna med the voice samtidigt.
mysigt!
När klockan är ca halv 8 rusar jag upp där uppe och väljer kläder, brukar ta 10 min, så vid tjugo i 8 springer jag in på toan här uppe och borstar tänderna, tvättar ansiktet och sen sminkar jag mig.
När klockan är 7 minuter i 8 rusar jag ner och plattar håret liiiiite, gör inte de varje dag fakitskt, bara 2 gånger i veckan. xd
Men iaf, sen kommer jag alltid på att jag glömt något, och när klockan blir 58 och bussen går 59 smälls dörren igen och jag springer iväg till bussen!
Yesyes, så ser min röriga morgon ut, snacka om att man ska akta sig för mig dom sista 20 minuterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0