!

Hej, förlåt för att jag helt glömt bort bloggen idag.
Har varit hemma hos Dijana hela dan!
Kom hem vid halv 7, nu sitter jag här och ska snart kolla vittraboken så jag inte glömt något viktigt.
Efter det ska jag titta på tv i think! (a)



Jag måste säga att jag saknar min pappa..
något enormt..
önskar att jag träffade han oftare, även om jag träffar han och så..
de är inte lika mycket som jag hade velat.
Man behöver sin pappa också, o jag vet att min pappa är sjukt bra, ingen kan hindra mig för att tycka det.
Ingen kan förstå hur jag bara kan tänka på min pappa och sen bara känna hur tårarna rinner..
men ja.. jag får väl leva med det.

Nu har jag inget mer o skriva.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0