FÖRLÅT!

Hej!
Jag vet att jag inte sagt att jag har haft bloggpaus..
Orkade helt enkelt inte blogga på ett tag.
Nu ska jag börja igen iallafall!
Har hänt mycket på sista tiden,
har bla. kommit in på ps, har anmält mig till att sälja kvällsposten xd
måste ju tjäna lite pengar också, (y)
kommer blogga om hur det är att sälja det och hur mycket jag får sålt osv. !
Har iaf varit sjukt trött i skolan idag, herregud.
Brukar aldrig va så trött, hade ont i huvudet också, riktigt riktigt ont.
Nu har det lugnat ner sig.. Kanske ska följa med mamma till träningen fast jag ska bada istället, ;p
Ska snacka med Natta nu också, för jag kanske skulle till henne.
Det lät säkert lite rörigt, så skit i de! ;)
Men ja, kommer iaf vara aktiv här nu hädanefter!
Men då får ni kommentera o visa att ni tycker bloggen e intressaaaant faaaktiiiiiskttt (a)
höhö, vad jag är elak!
Mitt hår blev ju så sjukt fint efter första toningen, dom här vita slingorna till den askblonda hårfärgen, sen blev de helt missfärgat, eller de vita slingorna försvann och blev helt gula -.- , sen tona jag om de igen och då blev de ändå inte samma färg som sist men jag blev nöjd då och dom vita slingorna kom tillbaka och hårfärgen blev mer åt det askblona hållet, men ja.. nu tycker jag det börjar bli missfärgat igen..
men ska se så mamma kan boka tid hos frissan om 3 veckor något sånt så jag kan både klippa mig och slänga i asktoningen ännu en gång, de är inte lätt o va blondin ska ni veta ;)
hähäh, ni som är brunetter nu asså, dom som är blonda naturligt kan ju aldrig bli gula,
Men nej gud, nu ska jag sluta yra!

Pusshej! ;) <3


Kommentarer
Postat av: nina

va har jag frågat nått?

2011-01-25 @ 21:34:22
URL: http://nninaslilla.blogg.se/
Postat av: Paula

va?

2011-01-26 @ 10:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0