Nina, Alice, Sabina.

Heyy! ;D

Har inte fått några bilder av Clara ännu, så ni får vänta ;)
Idag ska jag iaf träffa Nina, Alice och Sabina, kul kul!
Vi ska ner en runda till stan först, sen förmodligen sticker vi upp hit till Maria Park (y)
Kanske lyckas ta någon bild?
eller jag mst lyckas ta någon eftersom jag ska sammanfatta lovet imorgon ;p

Idag åker nattiss till Egypten ju..
Tråkigt, men skönt fär henne.
Kommer sakna dig!
Kolla hennes blogg, www.nathalievictoriaa.bloggplatsen.se
super fin!

Nu ska jag sluta borsta mina tänder o fixa med lite annat :D

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Nattis (a)

Kommer sakna dig osså Paulis, vi får ses när jag kommit hem. <3

Love u!

2011-01-09 @ 12:37:47
URL: http://nathalievictoriaa.bloggplatsen.se
Postat av: Nattis (a)

Kommer sakna dig också Paulis, vi får ses när jag kommit hem så fort som möjligt. <3

Love u!

2011-01-09 @ 12:39:03
URL: http://nathalievictoriaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0