Outfits

  

Klicka på bilden för större.
En halv rockig outfit,
Byxor: Liknande chinos fast gråa.
Jacka: Skinn jacka, köpt på bikbok.
Vit blus: vet inte.
Halsband: Rock by Sweden, (laila bagge)
Frisyren: 2 vanliga flätor och klämma. Väldigt sällan jag har 2 flätor, men det var snyggt till den outfiten faktiskt.




Klicka på bilden för större.
En lite häftig outfit kan man väl säga.
Btw. Gårdagens outfit.

Jeans: Gina tricot, 499 kr
New york t-shirt säger man så? : Only
Halsduk (röd med lite mörk rosa skvett) : Gina tricot.
Matchade bra till.
Och frisyren har jag bara plattat och lagt en större sne bena, en av mina favorit frisyrer.




Dagens outfit.

Byxor: Samma som till den förasta outdfiten, från only.
Tröja (under): En blommig tröja med fina färger, passar bra till grått, även något lite halvbrunt.
Köpt på hm.
Oversize tröja: Lätt brun, på gränsen till grå nästan.
Frisyr: 2 flätor där också, funderar på ifall jag bara ska ha en eftersom att jag engentligen inte trivs i 2 flätor.


Där har ni fått några outfits? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0