Tack!

Stort tack till Matilda som fixat min fina design, headern har jag gjort själv.
Yes, som ni ser har jag ju skaffat ny blogg nu för jag gjorde något konstigt med den andra.
På Måndag ska jag göra en sammanfatning av mitt vinterlov (jullov)!

Till er som inte vet  allt om mig, så tänkte jag berätta lite..
eller ja, svara på några frågor.

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - har abonemang, så jag vet inte - 
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - familjen
4. Hur lång är du? - cirka 1.64 - 1.65
5. Vilken är den senaste filmen du sett? -  haaaha, bee movie med clara o belinda
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen -  Ring då (a)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - både och 
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - skilda..
9. När såg du senast din mamma? -  för typ 10 min sen, xd
11. När vaknade du idag? - 11 nånting
13. Vilken är din favoritplats? - Har många favoritplatser, jag gillar ju dansgolvet? (a)
14. Vilken plats föredrar du minst? -  haha jag vet inte..
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - hahah i japan, nejmen jag vet inte.
16. Hur stor är din säng? - vet inte
17. Vad sover du i? -  stor t-shirt och underkläder 
18. Hur många kuddar har du i sängen? - när jag sover har jag två ;)
19. Var bor du? - Maria Park
20. Tycker du om kinamat? - ja ,
21. Tycker du om kaffe? - nej
22. Vad dricker du helst till frukost? - olika,
23. Kan du spela poker? -  nä
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - yes ;)
25. Vill du ha barn? -  ja
26. Kan du några andra språk än svenska? - engelska, spanska. 
27. Har du någonsin åkt ambulans? - nej.

28. Föredrar du havet eller en bassäng? båda
29. Vad spenderar du helst pengar på?  kläder (a)

30. Äger du värdefulla smycken? ja,
31. Kan du rulla med tungan? ja
32. Vem är den roligaste människan du känner? finns många :D
33. Vad har du för ringsignal? nån sån dålig sony ericsson, orkar inte ha nån annan.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? tror de? ;p
35. Vad har du närmast dig just nu som är svart? mina leggings, räknas de?
36. Kan du byta olja på bilen? hah nä xd
37. Vilken var den senaste boken du läste? Min typ brorsa
38. Dansar du i bilen? öh?
39. När var du i kyrkan senast? Lucian typ ;)
40. Piercing? om hål i öronen räknas, så ja xd 
41. Har du någon tatuering? nepp
42. Har du provat droger? nej ;o
43  Röka eller snusa? inget. 
44. Har du pojkvän eller flickvän? nej
46. Vad ska du göra ikväll? Allt möjligt
47. Har du några syskon? en syster hos mamma, en syster o en bror hos pappa.

Yesyes, lite om mig? xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0