fick ett sånt ryck helt plötsligt, blev så sjukt sugen på nudlar...

Fick ett sånt ryck helt plötsligt, blev så sjukt sugen på nudlar!
herregud! ;o
så åt det för en stund sen, gott som in i häll vete i en säck! ;) (bara för mamma läser bloggen)
hihih, puss på dig mamma!
Och nu nyligen åt vi kvällsmat, snacka om att jag är mätt!

Har börjat leta fram kläder till imorgon, orkar verkligen inte göra det imorgon bitti, det bara slösar på min tid ju!
Vill egentligen hinna blogga och sånt innan jag sticker på morgonen, men de hinner jag ju aldrig?
så ska se om jag får mer tid ifall jag väljer kläder kvällen innan. (y)
Har också nyss spelat lite gitarr till Låten Let it be! (a)

Jag har börjat tänka på vem jag är, eller det lät sjukt..
men asså sådär asså hur jag är, och vad jag tycker om, och min egna stil och allt det där.
Känns som att jag inte hittat allt ännu.
Jag gillar ju att fota, jag gillar mode, jag gillar att dansa och sjunga även att spela gitarr, men det är ju inte bara det.
Man måste hitta fler saker...
Det kommer väl!
så småningom, man ska lära sig att vara sig själv och inte någon annan.
Alla är bra som dom är!
Allt förändras genom åren,
som te.x när jag var mindre, runt 6 år då ville jag bli kock?
hahah, det vill jag verkligen inte bli längre!
Så det förändras genom tiden,
men hitta sig själv gör man alltid någon gång!
Har redan börjat hitta vem jag är och vad jag vill.

Nu ska jag iaf spela lite till och öva på dom nya dansstegen!

Hej hopp! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0