glad eller sur?

Hej.
Hann såklart inte blogga fast jag valde kläder kvällen innan..
hahha jag är så underbart slö på morgonen, det är helt sjukt.
Sen när klockan blir exakt 07:53 då springer jag runt och då får man se upp för mig!
Springer upp och ner för trappan eftersom jag ltid ska glömma något där uppe när jag kommit ner och tagit på mig mina skor.
Men nä, då ska dom av igen och jag ska hämta massa annat, ja.. så är jag på morgonen ;p

Är iallafall inte alls på humör just nu för natta fick inte sova här ikväll :(
Tråkigt, men aja..
Velar verkligen fortfarande liiiiiteee på det med ekebo imorgon asså.
Ena stunden vill jaaaag juuu så gääärna!
Sen helt plötsligt börjar jag vela, blir de ekebo så kör marcus (nattas styvpappa) oss dit, och hennes pappa hämtar. Sen sover nog vi alla hos Julia! :D 
om hon blir frisk, ska höra med mamma eller ja.. prata lite med henne om ekebo imorgon bitti innan dom åker till Halmstad!  

Är faktiskt sjukt glad om jag tänker efter! ;o
Fick en uppgift av vår svenska lärare Christer idag, en stor och svår utamning av hans ord, som han ger till 8or/9or i vanliga fall och som ligger på VG/MVG nivå!
Har fram till mars eller maj på mig, jag kommer inte ihåg! :$
Jag har läst igenom den nu, så ska prata med Christer på Måndag!

Har också nyss pratat lite med Clara, hon ringer sen igen, om hon nu nt glömmer de! xd
Ska påminna henne sen! (;

Men nu ska jag ätaaa mina goda chips!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0