HOLA AMIGOS! :D

Hola amigos! :D
Funderar på att starta en till blogg!
Haha, nu tänker ni säkert " vad ska hon med en till, när hon knappt bloggar på den här " ?
Men jag har tänkt mig att den andra ska vara mycket mer intressant att läsa/följa.
Tror det kommer bli på devote faktiskt eftersom att jag kan fixa design och så på den hemsidan!
Jag kan ju verkligen inte det på den här.. ;p
Så fort jag fått ny design på den här bloggen som kommer jag att börja blogga super mycket, och verkligen komma igång igen!
Ska nog redan nu kika in på devotes hemsida och jag kommer självklart att meddela er om bloggens hemsida!
Pusssssssheeejj! :D
/paula

Kommentarer
Postat av: Anonym

morrisb.blogg.se nya snygga sommar kläder :d

2011-06-26 @ 00:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0