Super härlig dag! :)

Hej!
Dagen blev väldigt lyckad och jag fick enormt mycket färg!
Mötte somsagt Laura och Ida på gröningen och då solade vi en stund där och gick sedan vidare till fria bad där det va handboll och allt.
Tittade på några som Laura och Ida kände och sen efter det träffade vi natta.
Jag va skit sugen på att spela lite handboll själv så till slut blev det att vi var med och spelade lite typ fotboll med hoggeh och någon annan, haha.
Sen kom adam, johannes, gustav och någon till, så var vi allihopa lite med dom.
Och sen tittade vi på någon SM final där Ov mötte ett konstigt lag? ;)
Efter det spelade vi allihopa lite beach handboll där det fanns plats!
Visst låter det som en super mysig dag?

Imorgon ska jag ner dit med natta, känner många som ska dit då också nämligen! :D

FÖRESTEN JAG GLÖMDE SÄGA ATT JAG BADADE! ;O
DET VA SÅÅÅÅÅHÄÄÄÄR SKÖNT, fast nej.

hehe, ni kanske får se filmen senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0