:D

Tjeeeeeeeeeena mina kära bloggläsare!
Fredag idag och det är nice!
Förutom att det har varit slask ute -.-
Hatar verkligen slask! Skorna blir ju helt blöta!
Jag som trodde att våren hade slagit in, men nej.
JO! Det ska bli 10 grader nästa vecka har min mamma sagt iaf, och hon brukar ha rätt.
Vet inte varför det alltid ska va så att vuxna oftast har rätt -.-
Men äsch, ;D
Min mamma är bäst för jag fick en jättefin blus från vero moda som jag gått och längtat efter hur länge som helst
Började fråga efter den redan i Januari och den kom ut liksom idag, man bara haha?
Nu ska jag sluta flumma, heheh (a)

Jag tror att ni kan tycka min blogg är rätt tråkig ibland eftersom att jag inte lägger ut mycket bilder, videoinlägg, eller har mycket tävlingar, någon frågestund osv.
Anledningen till att jag inte lägger ut bilder är för att jag inte har haft någon lust och fota på sista tiden.. och sen anledningen till att jag inte lägger ut videoinlägg är pga. att jag aldrig kommer på vad jag ska prata om (a)
Tävlingar kommer jag så småningom att fixa, och jag ska även se till att fota min blus jag fått nu direkt så ni får bild på den strax! :D
Frågestund tänkte jag också ordna!
Tror jag startar en lite senare ikväll kanske?
Men då vill jag verkligen ha in en maaaaaassaaaa frågor!

Hörs sen!
Big love/ eran Paula, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0