;)

Hej!
Anledningen till att jag tog en bloggpause igår var för att jag kände att jag behövde komma bort lite från bloggen och inte bry mig om den eller tänka på den under hela eftermiddagen/kvällen.
Jag måste säga att det var rätt skönt. För när man har en blogg blir det oftast att man går och tänker på den hela tiden.
Var iallafall och dansade igår, superkul som vanligt!
Körde Standard, tango, vals och slowfox/foxtrot blev det! ;)
Jag tycker inte aaaaalls om slowfox, tycker det går alldeles för sakta och musiken.. nä.

Nu ska jag snart bege mig till Laröd för min kusin fyller år!

Så nu hinner jag inte blogga mer för jag hör hur mamma ropar där nere!
Puuuuusssheeeeejjjj! , :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0