HAHAH! :D VÄRT ATT LÄSA!

Tjena sötnosar!
Söndag idag,.. det funkar väl.
Ska friträna ikväll.
Tränar verkligen mycket dans nu inför guldet jag ska ta nu i maj! (Y)
Det räckte att jag hann vakna imorse så sattes musiken igång och jag började dansa!
Kommer dansa alla 5 latin danserna i 1 minut och 30 sekunder, sedan kommer jag att springa och byta om och ha lite paus och sedan blir det alla 5 standard danserna i 1 minut och 30 sekunder.
SVETTIGT LÄR DET BLI! ;O

Haha, nejmen igår var jag och natta och tittade när hif mötte bois.
Träffade massa där!
Bla. Sabina och Josse, även Felicia och 2 av hennes kompisar!
Jättekul :)
Det var så sjukt kallt så vi kollade bara första halvleken.
Fötterna var helt borta.. hemskt var det!
Så vi fick sätta oss ner på marken i lä mot en gul vägg (intressant) ;)
Efter det så bör det av till ih, för NATTA orkade inte gå med sina fötter, eftersom att hon fortfarande frös.
hehhe :D
När hon öppnade dörren in till IH såg man bara hennes min, hahah helt konstig min.
Natta: Det är stängt ju? ;o Ingen är här.
Jag: Whut? Okej.. stäng igen då.
Så bara hör vi något.
Ljudet: Vart ska ni? Det är gud som talar.
Så hördes det högt inne på IH.
Jag: Shiet, vi går ut.
Natta: Nä, titta där.
HAHAHAHHAHAHAHAH
Ja, det var sjukt kul.. så var vi där inne på IH som sånna vip eftersom vi fick tillgång till allt och sånt medans ingen annan fick komma in eftersom att det egenltigen var stängt!
Gud vad kul det var! (a)

Jag missade absolut berätta en viktig detalj som hände när vi satt i lä vid den gula väggen och skulle värma oss, det var då jag flabbade så jag bölade.
HERREGUD!
Natta reste sig upp för eftersom hon då ville till IH, så bara ser jag en gubbe med långt vit skägg och tjock var han också. Han bar på 2 kassar.
HAHAHAH,
Och natta backar såklart rätt in i honom!
AJ MAJ GAAAAD!
Och hon blev så otroligt rädd eftersom att hon inte såg honom utan hon hamnade liksom rakt på hans mage.
Man bara: MYYYYYSIGT, nä usch!
Natta: oh, shiet! ursäkta!
Jag: WHAHHAHAHAHAHAH, HAHAHAHAHAHAH
och sen trilla jag rakt på väggen. ;$$
Ni förstår inte vilket minne det här är för mig och natta.
Verkligen ett oförglömligt minne!
Tyvärr så tog vi ingen bild.
Men ni kanske fick en liten konstig bild på hur vår dag såg ut nu när ni läste texten.

Heheh, puss på er!
Big love/ eran Paula, <3


Kommentarer
Postat av: Nattaaaa :D

HAAHHAHAHAHAH! ;$

Känner mig såååå smidig, årh, jag ska alltid faila. ;(

Aja, tack för dagen igår & idag, puss <3

2011-03-27 @ 18:22:09
URL: http://nathalievictoriaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0