REGN SUCKS!

Tjenix! ;)

Tänkte slänga in ett vanligt kort vardagsinlägg idag eftersom jag inte orkar gå in på något speciellt.
Jag kan börja med och säga att jag hatar regn! ;o
Man sitter liksom där på spanska lektionen och tittar ut.. så bara regnar det ;o
sen efter 5 minuter hojtar spanska läraren till och säger att det snöar -.-
man bara: MEN GUUUD!
Riktigt segt faktiskt..

Ja... nu pratar vi om något annat ;p
Jag måste berätta att jag har varit noga med att inte platta mitt hår på flera veckor nu! (y)
Jag är faktiskt riktigt stolt över det!
Kommer ett litet tips senare ikväll om hur man slipper slitet och torrt hår på ett enkelt sätt!
Det är jättejobbigt att mitt hår har blivit så gult som både jag och mamma tycker..
Så det är därför jag inte plattar och håller på med de så mycket nu eftersom att jag ska bleka det blondare nu i juni så verkligen det inte finns något gult alls! (y)



Älskar den hårfärgen jag har på bilden!
Yesbox, men till hösten tror jag att jag blir brunett igen!


Nu ska jag göra något annat!
Puuuuuuuuuusssheeej!
Big love/Paula, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0