Sorry! (a)

Fööööööööörlåååt!
Men de är så tråkigt och blogga när jag har den här fula designen som jag har..
Måste verkligen hitta någon som kan göra om min blogg eftersom att jag absolut inte kan!
Imorgon har jag en BLOGGPAUSE för 1 dag så att ni vet det.

Tänkte iallafall berätta lite om helgen!
En underbar helg!
Fredag: Åkte till mormor efter skolan, sen skulle hon och per hem till oss på middag så då åkte vi hem hit.. så va dom hos oss och åt och tittade på lets dance och lite sånt mysigt.
Lördag: Träffade först Natta, sen stack vi ner i stan och träffade Emilia en stund. :)
Jättekul! Sen efter de så åkte vi hem till mig och åt, ;p och sen kom cornelia och hennes mamma och hämtade upp mig och natta och sen sov jag,cornelia och natta hemma hos olli! ;D
Enormt kul!
Idag: Har jag bara tagit det lugnt.. ska strax iväg på friträning på dansen!

Ikväll fortsätter jag ju med "Tonårstankar" och temat är: Populär


Kommentarer
Postat av: Ania

hejhej, kan göra jättefina designers för 50 kr!

BILLIGT! Gör de i photoshop och pegnarna skickar man via brev hör av dig om du är intersserad!

eller inte!



/ania

2011-03-06 @ 22:22:15
URL: http://aaniias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0