Tjeeena! Sitter fortfarande och hostar,tar halstabletter...

Tjeeena!
Sitter fortfarande och hostar, tar halstabletter och snyter mig hela tiden.
Jag har haft en riktig otur denna vintern.
Har nog aldrig varit sjuk/kraslig så här mycket någonsin.
Försökte träna lite dans innan, men de sket sig.
Blir yr direkt, eftersom att jag egentligen är sjuk.. jag vägrar inse de! (;
Får se hur det blir imorgon, om jag bara är lite halv förkyld då så sticker jag till skolan.

Somsagt, jag har fått tid hos luds universitets sjukhus..
Ska ju operera mitt ena öga.
Anledningen till det är att när jag var mindre skelade jag lite ibland med ena ögat vilket jag inte gör nu längre.
MEN! min muskel i det ögat är försvagad så när jag dansar har jag svårt att fästa blicken, speciellt när jag snurrar eller dansar snabba rörelser då man måste fokusera och det är jobbigt.
Så därför ska jag den 22a mars till sjukhuset och prata om operationen med han som ska operera mig.
Isåfall opereras jag i april, tror det var den 4:e.
Så jag hinner bli bra i ögat till den 12:e MIN FÖDELSEDAG! (Y)
Sen ska jag ta guld i maj och då kommer jag ha superlätt för att dansa och snurra alla paso snurrarna!
tjiiiihooo!
Gud vad skönt det ska bli att slippa anstränga ögat så mycket.

Nu ska jag sluta dividera om de och fixa en annan sak som ni kommer se i bloggen senare.
Jag skrev ju en text om tonårstankar och om livet och det där.
Jag tänkte att jag skulle fortsätta på en av sakerna jag skrev i texten lite.

Hörs sen!
Big love/ eran paula, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0