TIPS TIPS TIPS!

  PAULA TIPSAR!


Släpp det risiga, slitna, torra håret genom att göra såhär:

Platta INTE ditt hår. (bara i nödfall om du ska någonstans te.x på fest)

Använd inpackning varje gång du tvättat håret. Låt verka i ca 1 timme så blir håret enormt mjukt.

Använd ALLTID balsam efter shamponeringen.

Sov med flätat hår. På morgonen när du vaknar är ditt hår jättefint och jämt!

Om du är naturligt lockig/vågig (som jag då) och inte trivs med det, så upp med håret i en totte eller fläta så har du en frisyr utan att behöva slita det med plattången.

Gå aldrig ut med vått hår.

Tvätta inte håret för ofta. (Om det ser lite fettigt ut i hårbotten kan du strö på jätte lite vetemjöl.

Kamma inte det för ofta.

Om du följer det här så kommer du garanterat få världens finaste hår med mycket glans! :D
Jag lovar, ni kommer älska ert hår efter det!




Superbra inpackning, fast KRYSS för 1 minut!
1 HEL timme istället så blir det bra! (a)
1 HEL timme med handduk på som gör det varmt.



Jättefin uppsatt frisyr!
Har själv testat den och den är rätt enkel om man kollar noga på bilden!



En enkel fläta som är perfekt att sova i.




För er som gillar diadem är den här fin tycker jag!



En enkel totte med luggen åt sidan och sprayad.


Där fick ni lite förslag som jag tagit från google! (a)
Enkla uppsatta frisyrer som är jättefina, tänk såhär!
DU SLIPPER ANVÄNDA PLATTÅNGEN!
Jag måste också säga att håret växer mycket mycket fortare när det inte är slitet!
Jag har ju långt hår och har alltid haft men nu har jag märkt att det växer jättefort!
Är såååååååååååååå glad! ;$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0