-

Heeeeeeeeeeeeeeejsan!
Jag kan börja med och säga att dagen har varit så grymt tråkig..
Har verkligen inte gjort någonting mer än att plugga. -.-
BORING!
Men äsch, sånt måste man ju göra ibland om man vill få bra betyg här i livet ;o
Har iallafall både matte och spanska prov imorgon, kul? nej.
Jag vet att jag kommer klara matteprovet galant!
Men spanskan vet jag inte riktigt..
Vår lärare är rätt tråkig om jag får säga så, för de andra språken gör så mycket annat kul.
Tysk gruppen ska liksom på picknik och sånt.
Äsch, nu pratar vi om något annat!
Guuud vad jag längtar till onsdag bara för jag ska dansa (a)
Får inte glömma anmäla mig till extra träningarna då också ju! :D (Y)

Jag har ett probleeeeem, ett riktigt stort problem!
Jag vet inte när jag ska va på ps imorgon ;o
Herregud, och jag ska liksom på antagning till musiklassen!
Jag tror jag döööör!
Ska sjunga för några pers också.. shit my god!
Fast ja.. jag har ju övat, måste nog sjunga för mamma lite senare ;p
Eller nä.. kanske inte. *blink*

Bloggar KANSKE senare!
Big love/ eran paula, <3



Jag bara älskar vår väggtext som vi har i vår hall när man kommer in!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-05-11 @ 01:15:46
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- fint!

2011-05-12 @ 13:23:41
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: M*

- Trevlig helg :)!

2011-05-14 @ 10:26:49
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0