BILDBOMB FRÅN GULDMEDALJEN!








Här fick ni några av de bästa bilderna! :)
Jag är somsagt jättenöjd över min insats, och jag håller nu på att ladda upp ett videoklipp på youtube som jag kommer länka på bloggen om ca 50 minuter.
Det är då när jag dansar latin!
Standard videon kanske kommer upp ikväll isåfall!

Som ni kanske ser på bilderna så dansar jag med 2 olika partners.
Det gör jag för att det är så ont om killar som verkligen vill dansa pardans nuförtiden.. tråkigt värre.
Och när det blir så innebär det att man får "låna" en partner när man ska då ta guld eller liknande.
Men snart så småningom så kommer jag förmodligen att få provdansa med en kille som kommer från usa nu i maj eller juni tror jag det var.
Han är ett år äldre än mig så vi får hoppas han är i rätt längd så jag kan få en fast partner nu snart liksom!
Men tills dess dansar jag vidare och ska nu bara ta privat lektioner med ann wilson eller paul wilson så man får mycket mycket mer avancerade danser på proffisionel nivå!

Hoppas ni nöjer er med dem bilderna så länge!

Have a nice day! / eran paula, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0