HELGEN VAR BÄST! :D

Hej!
Har inte kunnat vara aktiv nu den här helgen eftersom att jag har gjort en massa kul!
Har ju somsagt varit nere i stan på tivolit både Fredagen och igår.
Riktigt kul!
Träffade en massa underbara männiksor! :D
Jag vann tyvärr inget choklad, hehe vågade bara tävla på de 2 gånger.
Så slösade inte pengar på det.
Herregud vad jag älskar virvelvinden, ni vet dom kopparna som snurrar runt? :)
Har nog säkert åkt den minst 8 gånger! (a)

Idag ska jag iaf på friträning, är inte helt taggad ännu till medaljtestet.. men efter friträningen idag lär jag vara det!
Det svåra är att man måste anpassa sig så mycket för sin danspartner.. hehe! :)

Nu ska jag iallafall sluta skriva!
Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0