Sådärja..

Sådärja.. nu hade jag faktiskt tänkt att börja blogga regelbundet igen eftersom att så många har tjatat på mig ;P

Har hänt mycket på sista tiden, både roliga och tråkiga saker!
Idag var jag i stan med min älskade mormor.
Vi tittade på klänningar till skolavslutningen och det slutade med att vi hittade en super duper fin som jag är riktigt nöjd med.
Först var vi på spirit stores och där hittade vi en jättefin med märket "Filippa K" men sedan kollade vi vidare och hittade en annan som också var skit snygg inne på någon annan stores affär i stan typ? ;)
Tänker inte fotografera den och visa upp den här i bloggen utan ni får se bild på den på morgonen under skolavslutningsdagen! :D
Den är iallafall inte vit och det är skönt eftersom de flesta alltid har vit under skolavslutningar.. ;)

När vi hittat en klänning stack vi vidare till Vila och där hittade faktiskt min mormor 2 jättefina tunikor som jag bad henne köpa! (Y)
Jag fick även ett par korta svart shorts som satt helt perfekt!

Efter en mysig titt-runda så bestämde vi oss för att äta så det blev kinamat på china town och det slutade med att vi båda var väldigt mätta och åkte hem till mig och pratade en stund.

Jag fick även 3 olika ansiktsmasker och har nyss använt en av dem! :D
Det blev ett fint resultat! 

Nu ska jag säga adjökens! ;)

Bloggar mer lite senare!

Pusshej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0