TRÅKIG DAG.

Hej! :)
Dagen har varit tråkig..
Jag har varit helt hes ;p
Kan ju vara pg.a att jag skrev så mycket i karusellerna när det var tivoli i stan! ;$
haha.
I kväll ska jag nog köra igenom lite detaljer i danserna, det är ju alltid bra att göra det perfekt! (Y)
Ska även prova en vit frans klänning som jag tänkte ha när jag dansar latin!
Kanske lägger ut min egen video där jag gör grundsteg i någon av latin danserna så ni kan lära er och öva på hemma! :DD
Det är faktiskt riktigt bra träning måste jag tilläga!

Och en sak till.. nu har dom kört igång med case igen i skolan!
BU FÖR DET!
Det är verkligen inget kul..
och speciellt inte den tråkiga caseloggen, jag döööör!

Nu ska jag inte dö utan nu ska jag spela in videon!
Puuussshej! /eran Paula, <3




Tänkte ge er ett bra tips också lite senare ikväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0